четвртак, 28. јун 2012.

Дела

Ја немам никог пречег од себе у животу. Нисам саможив, нисам ни себичан, то знају људи који ме добро познају. Али долазим до схватања да тешко постоји која особа за чији живот мислим да је важнији од мог. Ствари се у животу заслужују, ако си човек, ништа се на тацни не добија тек тако, бар је код мене тако. Тако исто мислим да неко заслужи то дело да је потурим своја леђа уместо његових мора да се потруди, да ми докаже неке ствари да ми је искрени пријатељ или човек који ми жели истниско добро. Доказивања су ЈАКО битна ствар. То су дела која истински говоре о нама самима, о нашим људским особинама и манама, о нашем карактеру. И искрено ако причамо о људским особинама, једна од њих свакако јесте жеља за доказивањем, жеља да докажемо да смо бољи, јачи и истрајни од других, Доказивање сматрам јако битном људском карактеристиком и доказом човечности. И није узалуд речено да дела говоре увек више од милијарду речи.
                      

 Ко жели нађе начин, ко не жели нађе изговор.


Нема коментара:

Постави коментар